Thursday, May 30, 2013

Nancy Ajram - ماشي حدي : 與我同行

Sometimes we need some spices for our boring life, so we listen to decadent music... lol
Yay...Nancy Ajram!! The most famous Arabic superstar!! from Lebanon! I seldom listen to such mainstream Arabic pop, but Mashy haddy is really a very famous one. It was released in 2009 I think. Although I am not fond of her songs, this clip is quite cute and funny. (Well...her music videos are always hilarious.) Just like Haifa or others... so I don't care what they are singing about most of the time.
Okay, like it or hate it! ;p

Chinese Translation :
和我走在一起時你的眼神讓身旁所有人都融化
你不讓任何一個可愛的女孩逃過你這樣目光四射的雙眸
你忘了我也會嫉妒吧  若她們對你笑的話更是如此
你倒是挺陶醉  心都被她們帶走了

對我而言  世上最帥的男生想帶我出去兜風
我不像你  你讓我很困惑  你喜歡到處鬼混勝過於陪我
如果有個正妹對你揮手 你就把我拋在腦後隨她去了

和我走在一起時你的眼神讓身旁所有人都融化
你不讓任何一個可愛的女孩逃過你這樣目光四射的雙眸
若我在路上巧遇一個朋友 而且'他'還跟我打招呼的話
你馬上就會開始質詢我
他是誰?從哪來?怎麼認識?為什麼?
他只是一個已經認識了幾百年的老友
偶爾讓你吃點醋沒關係啦
畢竟你都折磨我多久了


Arabic Lyrics : 
ماشي حدي وبعينيك مدوب الكل حواليك
بنظرة هيك بغمزة هيك ولا حلوة بتفلت منك
وناسي اني بغار بجن خصوصي لو ضحكولك هن
انت تقبرني بتحن بيوقع قلبك منك

انا اجمل شب بيتمني بمشوار يشاركني
مش متلك انت مضيعني بحركاتك وملبكني
واذا حلوة بايدا بتوميلك يتلحقها وبتتركني

صدفه لو علي الطريق يسلم عليي شي رفيق
دغري رح تعمل تحقيق تسالني وتحاسبني
من ووين وكيف وليش رفيقي هوي ومن قديش
دوب وتعذب معليش صرلك عمر معذبني

No comments: